



Sandnesløpet 2025
​
Startnummerutdeling:
-
Startnummer deles ut torsdag 20. og fredag 21. mars fra Sandnes stadion mellom kl. 15:00-19:00. Vi oppfordrer flest mulig å hente startnummer dagene før løpet. Det vil være mulig for dem som er forhindret til å hente startnummer i dagene, å hente ved start fra kl. 09:30.
​
​
Det blir fartsholdere i 2025
​
Alle deltakere mottar en SMS med informasjon om startnummer og starttid senest 21. mars.
​
Starttider, se https://www.sandneslopet.no/informasjon
Tidsskjema, se https://www.sandneslopet.no/tidsskjema
Arenakart, se https://www.sandneslopet.no/arenakart
Fartsholdere: https://www.sandneslopet.no/fartsholdere
​​
Informasjon om Barneløpet: https://www.sandneslopet.no/barnelop
Påmelding er påkrevet for å delta.
​
Informasjon om løpsdagen:
-
Kiosken vil være åpen.
-
Se oversiktskart over idrettsparken her: https://www.sandneslopet.no/arenakart
-
Parkering vil være i tilknytting Sandnes Idrettspark. Anbefalt parkering er på grusbane (Gymnasbanen) nedenfor Giskehallen. MERK at det er kun halve grusbanen er tilgjengelig for parkering. Det er også parkeringsmuligheter nedenfor kunstgressbanen (TS Kunsten) der man kjører inn fra Postveien. Parkering rett utenfor Sandnes Idrettspark vil ikke være mulig.
-
Toaletter ved start/mål
-
Drikkestasjoner for 10 km og 21 km.
-
10 km: En drikkestasjon på Folkvord (ca. 5 km). Vann og sportsdrikk.
-
21 km: Drikkestasjon på Folkvord (ca. 5 og 10 km), og nedenfor gml. Soma skole (ca. 14 og 19 km). Vann og sportsdrikk.
-
-
Banan og eple samt en drikke etter målgang til deltakere på 5, 10 og 21 km.
-
Det blir live resultater som blir oppdatert når deltakere krysser målgang (http://www.eqtiming.no/)
-
Deltakermedaljer til alle.
-
Premie til 3 beste menn/kvinner på halvmaraton/10km/5km.