Teksten under vil bli oppdatert til Sandnesløpet 2021.

Startnummerutdeling:

  • Startnummer deles ut torsdag 22. og fredag 23. oktober fra Hotell Residence i Sandnes mellom kl. 14:00-18:00. Det vil være mulig for dem som er forhindret til å hente startnummer i dagene før på selve løpsdagen i Sandnes Idrettspark.

Årets løp er fulltegnet

Det blir IKKE fartsholdere i 2020.

Alle deltakere mottar en epost med informasjon om startnummer og starttid.

Starttider, se https://www.sandneslopet.no/informasjon

Tidsskjema, se https://www.sandneslopet.no/tidsskjema 

Smittevern, se https://www.sandneslopet.no/smittevern

Arenakart, se https://www.sandneslopet.no/arenakart 

Barneløpet: Vi vil tilrettelegge med beach-flagg og markere en løype ved Gisketjernet. Løpet må foregå i regi av foreldre. Alle barn får startnummer, og medalje etter endt løp. Påmelding er påkrevet for å delta. Start mellom kl. 10:00 og 15:00 24. oktober. Mer info her: https://www.sandneslopet.no/barnelop

Informasjon om løpsdagen:

  • Kiosken vil IKKE være åpen i 2020.

  • Se oversiktskart over idrettsparken her: https://www.sandneslopet.no/arenakart

  • Parkering vil være i tilknytting Sandnes Idrettspark. Anbefalt parkering er på grusbane (Gymnasbanen) nedenfor Giskehallen. Det er også parkeringsmuligheter nedenfor kunstgressbanen (TS Kunsten) der man kjører inn fra Postveien. Parkering rett utenfor Sandnes Idrettspark vil ikke være mulig.

  • Toaletter ved start/mål

  • Drikkestasjoner for 10 km og 21 km. MERK at alle løpere må selv ta drikkeflaske selv. 

    • 10 km: En drikkestasjon på Folkvord (ca. 5 km)

    • 21 km: Drikkestasjon på Folkvord (ca. 5 og 10 km), og nedenfor gml. Soma skole (ca. 14 og 19 km). 

  • Det blir live resultater som blir oppdatert når deltakere krysser målgang (http://www.eqtiming.no/)

  • Deltakermedaljer til alle.

  • Premie til 3 beste menn/kvinner på halvmaraton/10km/5km. 

Følg med
  • Facebook Basic Square